MEGKÉRDEZTÜK PARTNEREINKET MAGUNKRÓL
A sikeres vállalkozások folyamatosan értékelik a tevékenységükkel kapcsolatos visszajelzéseket, és ezek figyelembe vételével hozzák meg fontosabb üzleti döntéseiket. Ezt az elvet követjük mi is, ezért a tavalyi esztendőben nyújtott teljesítményünkről kikértük partnereink véleményét.
A sikeres vállalkozások folyamatosan értékelik a tevékenységükkel kapcsolatos visszajelzéseket, és ezek figyelembe vételével hozzák meg fontosabb üzleti döntéseiket. Ezt az elvet követjük mi is, ezért a tavalyi esztendőben nyújtott teljesítményünkről kikértük partnereink véleményét.
<>Ehhez egy rövid kérdőívet állítottunk össze, amelyen összesen 12 kérdés szerepelt. Ezek nagy részére egy 10-es skála segítségével lehetett válaszolni attól függően, hogy az illető milyennek ítélte meg a munkánkat az adott témakörben. Többek között arra voltunk kíváncsiak, hogy ki mennyire elégedett jelenlegi termékválasztékunkkal, termékeink minőségével, szolgáltatásaink színvonalával vagy új honlapunkkal. Az is érdekelt bennünket, hogy partnereink milyen arányban tudják, hogy ki cégünk új reklámarca, és tudni akartuk, hogy milyen termékeket hiányolnak kínálatunkból.
A végeredményt vizsgálva megállapítható, hogy a megkérdezettek alapjában véve elégedettek teljesítményünkkel. Ezt mutatja, hogy a skálázható kérdésekre adott válaszok pontátlaga 8,9 volt, ami elég magas (az 1 a legrosszabb, a 10 a legjobb érték az adott kérdés esetében). Átlag feletti elégedettséget mértünk a termékminőség, kollégáink szakmai felkészültsége, a futárszolgálat munkája és a vevőkezelés színvonala terén. Örömünkre szolgált, hogy a kérdőívet kitöltők többsége tudja, hogy tavaly november óta Cseh László cégünk márkanagykövete. A válaszokból az is kiderült, hogy legtöbben a fürdőszobai bútorokat hiányolják választékunkból. Ez a kívánságuk hamarosan teljesül.